VoiceBridge mahdollistaa turvallisen sillan asiakkaan ja henkilökunnan välillä suojatoimenpiteistä huolimatta. Se toimii terveyden hyväksi kaikissa kiinteissä asiakaspalvelupisteissä.
Hygieniasuojelutoimenpiteillä on yleensä häiritsevä vaikutus viestintään asiakkaiden kanssa ja ympäristömelu vaikeuttaa kommunikointia.
VoiceBridge-sisäpuhelinjärjestelmä mahdollistaa selkeän ja turvallisen keskustelun puhumatta kovalla äänellä tai ohittamasta suojaseinää. VoiceBridge voidaan kiinnittää nopeasti ja helposti mihin tahansa hygieniasuojaseinään.
Järjestelmän infrapuna-anturi tunnistaa, kun asiakas on laitteen kohdalla ja laitteisto aktivoituu. Tämän jälkeen puhuminen normaalilla voimakkuudella riittää, vaikka välissä on pleksisuoja, lasi tai muu hygieniasuoja. Järjestelmä antaa myös intimiteettisuojaa, kun henkilökohtaisia asioita ei tarvitse puhua kovalla äänellä.
VoiceBridge-sisäpuhelinjärjestelmä sopii erinomaisesti apteekkeihin, ruokakauppoihin, lääkärikeskuksiin, vanhusten palvelutalojen ja hoitokotien toimintaympäristöön ja esimerkiksi virastoihin.
Ominaisuudet
Automaattinen kalibrointi
Käynnistyksen yhteydessä VoiceBridge mittaa itsensä automaattisesti vastaavaan ympäristöön 5-10 sekunnin ajan. Kaikua ja kiertoa ei pitäisi tämän jälkeen esiintyä.
Digitaalinen
Koska VoiceBridge on suunniteltu digitaalisesti alusta alkaen, on mahdollista parantaa äänenlaatua DSP-asetuksilla (Digital Sound Processing) ja algoritmeilla.
Kaksisuuntainen
VoiceBridge-sovellusta kehitettäessä oli tärkeää, että se toimii kaksisuuntaisesti eli voit puhua ja kuunnella samaan aikaan.
Bluetooth
Työntekijät liikkuvat vapaasti 5-10 metrin säteellä VoiceBridge -sisäpuhelimen ympärillä menettämättä puheyhteyttä asiakkaaseen.
Mikrofoni
Sopii suuremmille puhe-etäisyyksille. Ei tarvitse lähestyä tai puhua erityisen kovaa.
NC -Taustahälyn vaimennus
Automaaattinen digitaalinen taustahälyn vaimennus
Infrapuna-anturit
Tunnistaa automaattisesti asiakkaan läsnäolon. Hygieeninen käsittely painamatta painiketta.
AEC kaiun esto
Poistaa häiritsevän kaiun.
Kosketukseton
Infrapuna-anturit havaitsevat, seisooko henkilö laitteiden edessä
Jälkiasennettava
Ei tarvita integrointia olemassa oleviin järjestelmiin tai verkkoihin
Hygieeninen
Ei tarvitse koskettaa ja on helppo puhdistaa pyyhkimällä
Helppo käyttöönotto
Ei tarvetta erilliselle koulutukselle
Vähemmän turhautumista
Puheiden parempi selkeys ja ymmärrys vähentävät henkilöstön ja asiakkaiden stressiä
Päivittynyt tuote
Uudessa toisen sukupolven VoiceBridgessä on paljon uudistuksia mm:
- Puheen viive on minimoitu uudella tehokkaammalla prosessorilla
- Parempi puheen selkeys
- Kaksi erillistä digitaalista mikrofonia
- Kehittyneempi taustamelun vaimennus
- Uusi kaiutin mahdollistaa luonnollisemman äänen
VoiceBridgen edut:
VoiceBridge …
… varmistaa paremman ymmärryksen henkilöstön ja asiakkaiden välillä.
… on helppo asentaa myös jälkikäteen ja on täysin automaattinen. Kalibroi itsensä 30 sekunnissa.
… laskee ja ohjaa äänenvoimakkuutta, melunvaimennusta ja kaiunpoistoa innovatiivisen tekniikan ja algoritmien avulla.
… ei tarvitse internettiä. Helppo kytkeä ja käyttää
… tarvitaan aina, kun asiakkaiden ja henkilöstön välistä viestintää rajoittavat suojatoimenpiteet, turvallisen etäisyyden pitäminen ja kasvotusten. Neuvonta ja myynti on kuitenkin turvattava.
…nopeuttaa palvelutapahtumaa, kun ei tule väärinkäsityksiä.
…parantaa yksityisyyttä
.. on saksalaista suunnittelua
Laaja liikkuvuus ja pitkä toiminta-aika
Bluetooth-kuulokkeilla varustettu VoiceBridge maksimoi asiakaspalvelijan liikkumisen vapauden. 11 tunnin toiminta-aika jatkuvassa käytössä ja 5-10 m liikkumisetäisyys. Henkilökunta pystyy pitämään yhteyttä myyntitiskin asiakkaisiin esim. paketin noudon, varastossa tai tulostimella käynnin aikana.
Suojaa henkilökuntaa ja asiakkaita
Kun lääketieteelliset maskit ja akryylilasiseinät vaikeuttavat viestintää, täysautomaattinen sisäpuhelinjärjestelmä auttaa: Tarkan kohdistuksen, tehokkaan melunvaimennuksen ja kaiun kompensoinnin ansiosta henkilökunta, asiakkaat ja potilaat ymmärtävät taas toisensa paremmin ilman vaivaa ja turhautumista.
Apteekit: turvalliset neuvottelut
Apteekkarit luottivat VoiceBridgeen jo koronapandemian alkuvaiheessa, sillä heidän myymälänsä olivat loppujen lopuksi sellaisia, joilla oli jatkuvasti asiakasliikennettä rajoituksista huolimatta. Akryylilasiseinät ja naamiot vaikeuttivat viestintää ja monet asiakkaat astuivat vaistomaisesti vaistomaisesti lähemmäksi voidakseen kuulla paremmin.
Rokotuskeskukset: ymmärrettävä informatiivinen puhe
Belgian Genkin kaupungissa VoiceBridge on toistaiseksi käytetty menestyksekkäästi kaupungintalossa. Siksi vastuuhenkilöt päättivät varustaa keskeiseen kongressikeskukseen rakennetun rokotuskeskuksen kahdellatoista lisäpuhelimella.
Vastaanottoalueella on erittäin kaikuva akustiikka, ja puhuessaan enimmäkseen vanhempien kävijöiden kanssa oli suuri riski, että maskit ja akryylilasiseinät johtavat toistuviin kyselyihin ja väärinkäsityksiin, jotka aiheuttavat myös viivettä rokotustapahtumiin.
VoiceBridgen ansiosta henkilökunta ja rokotettavat voivat jälleen kommunikoida selkeästi ja ymmärrettävästi keskenään.
Terveyskeskukset: rento vastaanotto, selkeä viestintä
Useat VoiceBridge-laitteet ovat käytössä terveyskeskusten asiakkaiden ilmoittautumisessa, joissa tilat ovat usein akustisesti ongelmallisia ja auttajat kamppailivat vaikean akustiikan kanssa kaiun takia. VoiceBridge tekee työstä paljon helpompaa ja rennompaa.
Bluetooth-kuulokkeilla varustettu VoiceBridge-versio, jonka avulla henkilökunta pystyi pitämään yhteyttä myyntitiskin asiakkaisiin varastoon menemisen yhteydessä, tapasi suurta innostusta.
VoiceBridge on toimiva side paremmin ymmärrettävälle ja turvalliselle yhteiselle kommunikoinnillemme maskien ja pleksien aikana.
Kiinnostuitko VoiceBridgesta? Tee tilaus tai kysy lisätietoja!
Juha Järvimaa
0400 455 990
juha.jarvimaa@ideafix.fi